COSMETIC
SLIMMING CARE
BREAST TREATMENT
INJECTION VITAMIN
COLLAGEN PRODUCT
WHTENING PRODUCT
HEALTH CARE
HAIR TREATMENT
BODY CARE
FEMININE HYGIENE WASH
PARFUME
CONTACT LENS
LIPS CARE
PROMOTION
TERMS & CONDITIONS
PAYMENT METHOD
DELIVERY METHOD

counter


counters

DZ GARCINIA HERBAL PLUS

 

 


HARGA OFFER KAMI : XXX

HARGA PASARAN : RM149.00

(DI BUKA BORONG / RETAIL/ DROPSIP)


"Bunuh Selera anda dan kurus dalam masa 408jam!"
"Akak dah makan garcinia ni selera makan memang kurang sgt.. nafsu nak makan tu xde.. first day akak makan 2 biji.. 2 hari akak x lalu mkn dik.hepy je tgk perut kempis..

yela bahan semua herba mmg susah nk jumpa herba yg cpt effect mcm garcinia herbal ni"

Kelebihan Garcinia ® :
✔ Kesan KETARA seawal 1 minggu
✔ menghentikan selera makan
✔ Menyekat pertambahan berat badan
✔membaiki sistem pengahadaman
✔Membakar lemak dengan pantas secara semulajadi
✔ Tiada kesan sampingan yang memudaratkan anda
✔ Menghalang pembentukan lemak berlebihan
✔ Meningkatkan metabolisme badan untuk membantu bakar
lemak
✔ Membuang toksin dalam badan
✔ Tiada masalah kulit menggelebeh
✔ Tanpa perlu bersenam
✔ Membantu mengekalkan berat badan secara sihat (untuk yang dah kurus)
Diluluskan KKM (NO MAL15040029T)


Ingridient:
Teh hijau
Asam Gelugur (Garcinia)
Guarana
Aloevera
Fructus Citrus (limau Nipis)

 

Testimoni Pengguna DZ Garcinia Herbal Plus

 

 

 

 

 

Terra Skinz Tegangkan Kulit

HARGA OFFER KAMI : XX

HARGA PASARAN : RM65.00

(DI BUKA BORONG / RETAIL/ DROPSIP)

TERRA SKINZ ( 20 SACHET)
✔ HALAL
✔ 100% NATURAL
✔GMP
✔ BUATAN MALAYSIA
✔100% SATISFACTION GUARANTEE

SESUAI UNTUK :
SEMUA PERINGKAT UMUR
IBU MENGANDUNG SEAWAL 6 BULAN KEATAS
WANITA BERPANTANG
YANG MENGALAMI ALAHAN SEAFOOD

KEISITIMEWAAN :
• Mencerahkan melanin kulit
• Menghapuskan dan menghilangkan masalah jerawat
• Menghilangkan bekas bekas jerawat,jeragat
• Menutup liang liang roma supaya kulit cantik berseri
• Mengurangkan kedut dan tompok penuaan, meningkatkan tahap kelembapan, keanjalan dan kelancaran, dan untuk memberi kulit anda yang cantik,
• Bersifat anti oksidan yang melambatkan proses penuaan
• Menegangkan kulit
• Melancancarkan saluran darah
• Memelihara kesuburan kulit, rambut dan kuku.
• Mencegah sel sel kanser
• Merangsang sistem imuniti

CARA PENGAMBILAN :
1 sachet sehari. Diambil sebelum sarapan atau sebelum tidur.
Jika mengalami jerawat yang teruk,digalakkan ambil 2 sachet sehari.
Perlu kemam sahaja bawah lidah. Rasa strawberi yang sedap dan biarkan ia larut.
TIPS BERKESAN !!
Minum air kosong 3-5 liter sehari dan kurangkan pengambilan kafein dan makanan berminyak.

HARGA MAMPU MILIK DAN DIBERIKAN FREEGIFT LOSYEN PUTIH YANG SANGAT BEST .

PROMOSI SEMPENA PELANCARAN TERRA SKINZ!!
DAPATKAN FREE 10 SACHET PERCUMA DARI EJEN BERDEKATAN ANDA.

 

 

Cindella Whitening Injection (from korea)

 

 

HARGA OFFER KAMI : 1XXX

HARGA PASARAN : RM2000.00

(DI BUKA BORONG / RETAIL/ DROPSIP)

Now you can experience Korean 'Cinderella Injection'. The best whitening and vitamin injection product in Korea!

EFFECTS OF INJECTION- Luthione + Cindella + Vitamin C

Whitening
- Lighter Complexion & pigmentation
- Anti Oxidants
- Even Skin Complexion
- Anti Pigmentation/Freckles
- Anti Black Spot/Age Spot
- Suppresses the formation of acne/blemish/pimples
- Minimize pores and improves skin complexion

Cell Repair
- Healing Wounds and Scar
- Stimulates Collagen
- Detoxifies in liver

Anti Aging
- Enhances The Production of Bloods
- Recover Injuries and Tissue Damages
- Smooth fine lines and wrinkles
- Enhance immunity, sleep stability
- Smooth SkinLifting & Firming
- Repair Loose and Sagging Skin
- Firmer and Lifted Skin
- Improve Skin Strength and Elasticity

LAVAMUD - KURUS BADAN DGN SAPU LUMPUR GUNUNG BERAPI

 

HARGA OFFER KAMI : XX

HARGA PASARAN : RM120.00

(DI BUKA BORONG / RETAIL/ DROPSIP)

PROSES LAVAMUD MEMBAKAR LEMAK BEKU DAN MELICINKAN KULIT

Peringkat pertama

- Pengalaman melicinkan kulit berseri semasa dinaikkan aktiviti sel-sel lemak.

Peringkat kedua

- Merasai pengecutan sel-sel lemak bersama-sama dengan penurunan secara beransur-ansur berat badan selepas dipertingkatkan peredaran darah.

Peringkat Ketiga

- Menghalang pertumbuhan semula sel-sel lemak dan sentiasa muda serta kulit cerah.

Keempat dan Peringkat Akhir

- Akhirnya mencapai aktiviti sel metabolisme yang optimum sel-sel lemak berkurangan di lengan, paha dan pinggang, menghasilkn badan baru yang menarik dan memang patut untuk jadi Ratu.

Kategori mana anda jatuh? 10 Jenis Kegemukan Mengatasi Isu Lemak!



CARA KEGUNAAN

1. Buka bungkusan dan jumlah yang dikehendaki sudu dengan sudu (dilampirkan) ke dalam mangkuk campuran kecil. Setiap sudu berfungsi 15g Silky & Slim Lavamud Volcanic Clay.

2. Masukkan air panas dan kacau sehingga digabungkan sepenuhnya.

3. Biarkan sejuk selama 5 minit.

4. Perlahan-lahan memohon Silky & Slim Lavamud Volcanic Clay menggunakan berus lembut ke kawasan sasaran.

5. Bersihkan dengan air suam selepas 45 minit.

6. Sapukan sekali sehari atau selang sehari.

================================================================

NOTA

1. Gunakan hanya 10-15 minit apabila digunakan di leher.

2. Simpan lebihan Silky & Slim Lavamud Volcanic Clay campuran ke dalam peti sejuk. Hanya tambah air panas untuk sapuan seterusnya.

3. Silky & Slim Lavamud Volcanic Clay adalah campuran khas. Sila elakkan daripada menggunakan produk lain pada masa yang sama.

4. Tidak sesuai untuk kulit sensitif. Sila berhenti jika berlaku sebarang ketidakselesaan atau berterusan. Basuh segera.

5. Jangan disapu pada luka terbuka.

6. Tidak sesuai untuk wanita hamil.

 

LANGKAH BERJAGA-JAGA

- Jangan gunakan Silky & Slim Lavamud Volcanic Clay selepas latihan atau pancuran panas untuk mengelakkan terbakar kulit.

- Ia adalah perkara biasa untuk mempunyai kulit merah panas kerana haba; ia akan pulih selepas 2 jam.
Sila berhenti jika terdapat kemerahan kulit yang luar biasa berlaku, jangan sapu losyen badan untuk kesan menenangkan.

- Jangan gunakan setiap hari. Ia adalah dinasihatkan untuk menggunakan hanya selang sehari.
(Bagi individu dengan intoleransi haba, sila kurangkan penggunaan tempoh masa mengikut pilihan peribadi.
Jangan cuba untuk menahan panas. Adakah ambil perhatian setiap individu mempunyai had terima haba yang berbeza).

 

Testimoni Pengguna Lavamud


 

 

 

 

Manja Sireh

 

 

 

 

 

 

DI BUKA BORONG / RETAIL / DROPSIP

❥ MANJA SIREH HYGENIC WASH diperbuat daripada bahan-bahan yg memang terbukti berkesan sejak berkurun lama iaitu:

✔ ALOE VERA
✔ OLIVE OIL
✔ MANJAKANI
✔ SIREH

KELEBIHAN MANJA SIREH HYGENIC WASH :
* Merawat masalah keputihan melampau
menghilangkan bau dan membunuh bakteria
* Menghilangkan masalah kegatalan membantu * mengetatkan otot faraj
* Memberikan kesegaran ketika didatangi haid
* Membantu menstabilkan Ph dikawasan alat sulit wanita
* Membantu melembapkan kawasan miss V
memberikan haruman yang segar di kawasan miss V

**setiap pembelian akan dapat Free Krim Pemutih Miss V Tau..

CARA PAKAI :
Pam “MANJA SIREH HYGIENE WASH” ke tapak tangan.
Sapu dan biarkan selama 20 saat dan bilas dengan air yang bersih.
Guna 3 kali sehari (pagi, petang dan malam). Ianya pekat dan tidak seperti pencuci feminine yang lain.

KANDUNGAN : 120 ML SEBOTOL

 

TESTIMONI PENGGUNA MANJA SIREH

 

Aq Chantique

Arbutin Soap

Satin Skinz

Glitters by Radiglow

Produk Mekar Semilu

VCO Catalyst

Ndz Kosmetik